woensdag 2 januari 2013

Mijn voedsel vandaag

Ik had een modeblog, waar ik altijd 'My Outfit Today' plaatste. Nu dus een versie die beter bij deze blog past: mijn voedsel vandaag! Bij Weight Watchers hebben alle voedingsmiddelen punten. Ik mag 26 punten per dag eten. Dit vind ik trouwens echt veel! Ik heb vandaag en gisteren maar 22 punten gegeten. Genoeg over WW, ik neem aan dat het dieet ongeveer bekend is. Mijn voedsel vandaag. Ontbijt: 2 stuks knäckebröd sesam, één met rookvlees, de ander met smeerkaas balans. - 5 punten Één portie druiven (15 stuks)- 0 punten Espresso - 0 punten Lunch: 200 ml groentebouillon - 0 punten 2 stuks knäckebröd sesam, 1 met smeerkaas balans en 1 met sandwichspread. - 5 punten Avondeten: Pasta met romige saus van zoete aardappel, courgette en broccoli. Zeker te doen trouwens! Dit was een recept van Weight Watchers. Dit gerecht was 12 punten. Tussendoor: Portie druiven - 0 punten Peer - 0 punten Hierbij heb ik ook nog meer dan 2 liter water gedronken. Ik zit vol genoeg, maar heb stiekem best zin in een stukje chocolade. Of in zo'n lekker koekje, een scholiertje. Een gevulde koek zou er ook wel ingaan....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten