vrijdag 4 januari 2013

Voedsel van gisteren en vandaag

Gisteren heb ik echt een heerlijke ovenschotel gemaakt voor mijn ouders en vriend! Met gnocchi, gezeefde tomaten, wilde spinazie en geitenkaas. Echt voor herhaling vatbaar! Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic En dit is mijn lunch van vandaag, crackers met smeerkaas balans (HET IS ZO VERSLAVEND LEKKER), worteltjes, appel en groentebouillon. Vanavond eet ik een salade met zalm. Niks bijzonders hoor, gewoon sla, paprika en komkommer en een gebakken stukje zalm. Gisteren sporten ging trouwens goed! Alleen toen we op de fiets naar huis zaten, toen werd ik wel heel duizelig. Volgende keer echt meer eten voordat ik ga. Heb wel zadelpijn van die stomme fitnessapparaten. Zal ik het ooit leuk gaan vinden om te sporten? Ik betwijfel het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten